Nytt tillskott i familjen!

Jag är inte nykomlingen längre. Igår kväll åkte vi nämligen och hämtade upp en ny liten krabat till bondgården. Detta var väldigt spontant, min värdpappa hittade nämligen annonsen tidigare samma dag. Men det är tydligen så min värdfamilj gör, de kollar annonser typ dagligen och ibland hittar de någonting, och då slår de till på en gång. Detta djur är också delvis mitt ansvar eftersom jag nu är med i processen ända från bebisstadiet, vilket är sååå kul.
Här är han, endast en vecka gammal. Jag har fått mata honom ur en flaska och det är såå mysigt. Älskar att bo på en bondgård, haha det där skulle jag aldrig sagt för en vecka sen.
Med det sagt så kan jag även avslöja att bara om en vecka så kommer två nya djur hit!! Vi såg de på marknaden och varken jag eller Heidi kunde motstå. Igår hittade de en annons för dessa djur, och idag bestämde vi oss. Och på lördag nästa vecka ska vi hämta upp de!

Kommentarer:

1 Anita:

skriven

Bunnies?

Kommentera här: