Middag med vänner

Allt verkar ha löst sig med lektionerna, och är det inte det så är det STS och min skolas problem att lösa och inte mitt. 
Annars rullar vardagen på som vanligt. Det som känns skönt med att matten är borta är att jag inte alls har lika mycket läxor nu. Jag hade matte varje dag, vilket hade resulterat i att jag hade varit tvungen att säga nej till andra saker. Till exempel ikväll blev det en spontanmiddag med mina vänner på en resturang som heter Perkins. Väldigt trevligt, och vi har även spånat på lite andra planer så som bio någon dag osv. Skönt att känna att jag kommer hamna efter, även om jag kommer hem senare på kvällen! Verkligen härligare att lägga sig efter en trevlig kväll än att känna sig ensam. Största problemet jag har nu är att jag: 1. Måste eventuellt ringa ett telefonsamtal för att avboka min skolbuss imorgon. 2. Den där tröjan är fortfarande borta och jag glömde köpa en ny, så imorgon till idrotten har jag ingen nytvättad.
Bilden är tagen påväg hem från Shawano till Bonduel. Är verkligen så fint här.

Kommentarer:

1 Anita:

skriven

Vad blev det för lektioner istf matten?

Kommentera här: