Hur blev det med mobilen?

Jag hade ställt mitt alarm på två inatt för att få vara först till Telias kundtjänst. Jag valde chatten då det skulle blivit för dyrt, och fick prata direkt med någon tack vare att jag var ute precis vid öppningstiden i Sverige. Allt löste sig, och det enda som behövdes var att någon hemma (min mamma) behövde gå till en av Telias butiker med ID och IMEI-numret till min telefon. När jag vaknade upp här var det klart och jag följde bara Telias instruktioner om hur man låser upp sin iPhone via iTunes, och fem minuter senare hade jag en iPhone som funkar även här! Så nöjd över Telias kundtjänst och hur de löste detta problem. Väl värt pengarna man betalar till de för sitt abonnemang osv, då man verkligen får en magisk kundtjänst och all hjälp man behöver (iallafall om man ringer/chattar med de).
Så skönt att detta löste sig, så nu har jag en sak mindre att tänka på (en försvunnen t-shirt och ett bokföringsprov).
Katterna i mitt hushåll har hittat en fristad i mitt rum. De springer annars runt och busar, och kan knappt vara en meter från varandra. Men i mitt rum kommer de och lägger sig nästan varje dag och sover en stund.

Kommentarer:

1 Anita:

skriven

Så dom galna katterna får komma in nu… wow

Kommentera här: