Framme i Wisconsin!

Jag har nu varit i USA i tre dagar ungefär. Erik åkte den 18e augusti, och därefter gick jag dag in och dag ut och väntade på att få beskedet om var jag skulle åka. Ungefär en vecka senare fick jag beskedet om att jag skulle åka på måndagen därpå. Därefter gick det väldigt snabbt, på tre dagar hann jag packa allt och säga hejdå till alla mina kompisar. Och på söndagen begav jag och mamma oss till Stockholm för att säga hejdå till mina morföräldrar och gå på en sista fotbollsmatch på Friends Arena. Resdagen var det värsta jag varit med om, men det kan jag skriva om i ett separat inlägg. Staden jag bor i heter Bonduel och har ungefär 1500 invånare, men har lite närliggande städer som är betydligt större. Som storstadsbo är detta definitivt en förändring, speciellt med tanke på att jag nu bor på en bondgård. Jag hade varit i en lada en gång tidigare i mitt liv och nu har jah massa chores att göra i ladan vilket är väldigt spännande. Nu är jag iallafall framme och imorgon börjar skolan!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

😜😜😜

2 Anonym:

skriven

Skriv gärna lite mer om hur det är att vara utbytesstudent. Hur är det att bo i en familj man inte känner å skolan å så. Det är så modigt att åka.

Kommentera här: