De senaste dagarna

Nu har jag börjat komma in mer i skolan, och dagarna rullar på. Och även om jag bara varit här i ca två veckor, så känns det som jag har varit här mycket längre, då jag känner att jag börjar komma in i det.
Igår var det fotbollsmatch som stod på schemat. Jag fick även uppleva att spela i skolans band, och även om jag "bara" spelade tamburin var det väldigt kul ändå. Efter matchen åkte jag och mina kompisar till en liten affär med ett kafé och åt. Så min fredag var väldigt rolig, det som är lite mindre roligt är att jag har en del plugg att ta igen nu när jag inte gjort det på två dagar.
Temat för kvällen var Amerika, och jag gjorde det väldigt simpelt för mig och tog en röd t-shirt (som jag fick låna av en kompis, eftersom jag inte har tagit med mig speciellt mycket haha), blåa jeans och vita skor. Men många av supportrarna var vädigt uppklädda kvällen i ära.

Kommentera här: