Dag två!

Idag har jag gått en till dag i high school och det känns redan bättre. Jag var tvungen att byta en class i fredags då jag kände att Art inte riktigt var min grej, haha. Idag kändes det även bättre på kompissidan. Jag har börjat prata med framförallt två tjejer och det känns jättebra. Idag var jag även på min första skolmatch, vilket var volleyboll. Gick dit med de här tjejerna, plus en annan som faktiskt går i min spanskaklass. Redan på fredag ska jag på min första fotbollsmatch då jag är med i skolans band som öppnar för fotbollsspelarna!
Här är en bild på mitt schema, som egentligen är rätt svårt att förstå. Så som jag förstått det läser man i 4 perioder här. Så den här perioden framtills ett tag framöver läser jag: Band, Spanska, Idrott, accounting, avancerad algebra. Och det som kommer bytas ut är idrotten, är lite osäker på när men jag tror att det kanske är runt Thanksgiving.

Kommentarer:

1 Anita:

skriven

Vilka rooooooliga klasser. Vilka tider går ni i skolan, är det samma varje dag?

Kommentera här: